Benimde 5 çeyreğşm vardı ama bundan Bi 6 ay önce falandı sanırım mecburen bozduk kredi kartı borcunu kapattık 100 bin falandı borc çok şükür kapattık. Ondan sonra bidaha yapamadım 2 ay önce doğum yaptım diye annemin hep aklımdaymış ancak bugüne kısmet oldu dün dedi yarın gel beraber çarşıya çıkalım hemde hem senin hem bebiş için yarım alıcam yani 2 yarım istersen bir tam alayım dedi bende direk 1 tam yap 2 yarım olmasın dedim sağlasın bugün taktı işte aldı bana Allah razı olsun sadece elimde bugünkü tam var işte. Ha bir de bebeğe eşimin patronu eleman gönderip hastanede çeyrek taktırmıştı ama onu ben bozmak zorunda kalacam çocuklara kışlık alışveriş yapıcam enine boyuna ki inşallah koca bir kış bir corap bile almam artık .inşallah bu annemin verdiğine dokunmam kalsın köşede