Orenda_ Bebelendik Bu hale getirenler utansın eskiden birikim yapabiliyorduk şimdi ayın sonunu gelmeden bitiyor elimizdeki
Helincik Bebelendik kızımın altınları bi uygulama var takı diye oraya yüklemiştim maşallah uçmuş ya. İyi ki bozmamışım
Beyninizikullanmakucretsizdir Bebelendik 2 çeyrek ve 1 tane gram altınım var ucuzken aldım şimdi baya değerlendi daha da satmam. Zor günler için saklıyorum eşimin bile haberi yok bilse hemen ver der ama olmaşşşş 🤣
_Goktugunannesi__ defne24- Kişiden kişiye değişiyor canım 420 dedi adam arabaya eşim arkadaşıyla gitti pazarlığa arkadaşı tuttuğunu koparan biri 380 e indirmişti
defne24- _Goktugunannesi__ oooo çokk iyiii bizde düşünüyoruz da piyasa durgun ya herkes satmak için 10-20-30 düşürmeye razı diyedir diye düşünüyorum
mondecaidensecmeler Bebelendik ceyregimiz var eşim yükseliyor diye bekleyelim diyor bozdurmuyor ziynet olarakta var iyice arsa çıkıyor fiyatı😂
Bebelendik Elif34nur bu ben 😂 altınları versem yerine koyamam aydan aya yapıp veriyoruz mecbur olunca
Helincik Winnithepooh kim ne taktı siz kime taktınız hepsini kaydediyor ve unutmuyorsunuz totalde altın yükseldikçe ordan takip edebiliyorsunuz. Takı uygulamasınyazın çıkar