Bebelendik ben çok kırıldım çünkü gizliden öğrendim diğer geline takmışlar varsa yoksa o gelin. Hatta o oğullarına ev de aldılar araba için para da verdiler ama bize hep para yok diyorlar eşimin maddi anlamda sadece ben yanındayım benim çok zoruma gidiyor bu haksızlık bende Rabbıme havale ettim yapmak zorunda değiller Ama ya hiçbir oğlana geline yapmayın ya da ayrımcılık yapmayın değil mi o yüzden ben Allaha bıraktım ve kendimi geri çektim beni sadece kocam ilgilendiriyor o da hakkediyor verdiğim değeri çok şükür o yüzden artık yoruldum ailesinin bu huyunu yüzüne vurmayı bıraktım o da bir kaç kere hak verdi ne yapayım garkındayım bir gün gelecek bende yüzlerine vuracam dedi ama kendi bilir yine kendi anası babası karışmıyorum