26 Eylül İstanbul depreminde evde tektim bebeğimi alıp nasıl kendimi dışarı atacağımı şaşırmıştım çok korkmuştum 3 ay kendime gelemedim uzun süre evde tek kalamadım annemlerde kaldım baya ondan sonra baktım evime dönmek zorundayım Bi süre sonra alıştım derken hem Manisa hem Elazığ depremi oldu ard arda bugün eşim evde biraz az korkuyorum ama yarın işe gidince evde nasıl tek kalicam yine diye içim içimi yiyor aynı psikolojiye geri döndüm kafayı yicem