Sin21 en sonki elazığ depremini çok net hissettik. Misafirlerim vardı.Evdeki herkes birbirine çarptı ayakta duramadık. Biblolar,modem, televizyon yere düştü. O kadar etkilendim ki iki gündür uyuyamıyorum ya tekrar olursa uykuda farkedemezsem diye. İkizlerime tek bakıyorum. Eşim odada değilken yalnız bırakıp çıkamıyorum. Lavaboya gidemiyorum mutfağa geçemiyorum. Eşim yarın 24 saat çalışacak. naparım bilmiyorum. Doğumdan sonra başladı bu tür korkularım vardı zaten de 3 gündür berbat haldeyim. Rabbim bizzat yaşayanların yardımcısı olsun. Vefat edenlere cennet nasip etsin. Kimselere tekrar yaşatmasın.