Manisa soma da oturuyorum 1 saat içinde 7 den fazla artçı deprem oldu, uyku girmiyo gözüme kaç gündür elazığı gördükçe ağlamadan duramıyorum. Bi paylaşım oldu hatta bi kaç gün içinde manisa da 7 den büyük deprem olucak herkes kaçsın terketsin dendi resmen. Görünce kalbim yerinden çıkıcaktı. Ama haberlerde yalan haber dendi, rabbim biliyo doğrusunu, nasıl bu hale geldik bi anda çinde yayılan virüs dünyaya yayılıcak diye giriş çıkışlar yasaklanmış, avusturya yangınla,bazı yerler selle imtihanda, burası da depremle. Rabbim bizi sarsıyo resmen kendinize gelin diye. Sonumuz yaklaştı sanırım 😔 Böyle bi pis dünya bu zamana kadar başımıza yıkılmadı ya bundan sonra da sabi melekler için yavrularımızın yüzü hürmetine rabbim bizi korusun. 17 aylık kuzum var tek korkum o kalbim yerinden çıkıcak o derecedeyim. Deprem çantası hazırlıyım dedim bu sefer o panikle alamam,ki hergün bakıp resmen psikolojimi bozarım diye. Ama hergün yanımda 2 polar battaniye bulunduruyorum çıkmak gerekir diye. Çok zor çok rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲