anneee5 Oğlum 2 yaşına gireli 2 gün oldu 1 ay önce otizm başlangıç tanısı aldık yaş erken olduğu için tamamen atlatabilir dediler uyaran eksikliği olabilir dediler. Kısaca belirtilerimizi söyleyeyim Konuşma geriliği, istediği zaman göz teması kurma, başka odadan ya da aynı odadan bir maddeyi ismiyle istediğimiz zaman onu bulup getirmemesi, ara ara parmak ucu basma, seslendiğimiz zaman birkaç sefer sonra bakması eğer sizde de bunlar varsa başka bir uzmanla görüşün derim. (varsa üniversite hastanesi çocuk psikiyatri) . Bizde yok ama Bunlara ek dönen şeylere ilgi çamaşır makinesi araba tekerleği gibi yemek seçme de oluyormuş