Banada geçmişini herseyi sordular anlattım sonrasında gelişim uzmanı denver testi yaptı oda şöyle küpleri üst üste koymasını istiyor bozup tekrar yapmasını kutunun içine koymasını yukarı bakmasını kuş uçuyor falan diyin dedi elinizle gosterin dedi ama benim kızım yukarı bakmadı küpleri dizdi bozdu ama hocanın dediğinde değil çıkmaya yakın kendi istediğinde yaptı sonuç olarak gelişim geriliği dendi bizde yaşıtlarına göre geride otizm sınır dedi psikaytri var veya yok diyemem çok hafif dedi aba eğitimi veya bireysel eğitim aldirirsaniz iyi olur dedi bende şuan aba eğitimi aldıriyorum bayağı ilerlememiz var çok şükür