71 le hamile kaldım 82 ile doğuma girdim, 10 gün içinde 70e düştüm sonra emzirme sonrası açlık krizlerim oluyordu hızlıca 75 e çıktım baktım 80 90 gidecek bu böyle, diyetisyene gittim 15 kilo verdim haziranda bırakmıştım diyetisyeni 5 kilo almışım, diyetisyenim bana özel çok güzel listeler hazırlıyordu evde ne varsa söylüyordum ya da basit tarifler istiyordum keşke bırakmasaydım hemen