Bende yıllarca 58-59 kiloyken hamilelik öncesi bir düsük yaşamıştım. O düsük olmadan önce kullandığım hormon ilaclarından mıdır nedir 65 kiloya cıkmıştım. Tam zayıflama kararı alıp diyet yapmaya başladığımda hamile olduğumu ögrendim. 65 kiloyla hamile kaldım 73 ile normal dogum yaptım. 8 kilo aldım. Dogumdan sonra 5 kilo gitmişti, ama bebeğim kolikti ilk günden itibaren ne uyku ne dinlenme cok yorucu bir sürec başladı. Dogumdan 2 hafta sonra 12 kilo vermiştim, hic özel bisey spor diyet yapmadım . Emzirdim sadece. Ama gözlerimin altı cöktü o kadar perisandımki
Şimdi bebeğim 3 aylık. 59 kiloyum, koliklik devam ediyor ama biz alıştık galiba bu uykusuz düzene.
Özel caba harcamadan gitti anlayacağınız. Ama keske minnoşum böyle sancılı olmasaydı ben fazladan bi kaç kiloya bisey demezdim