mavibahar1 aslananne27 midye, ahtapot, şarap, bira, cips, hamburger, kavanoz çikolata… Ve daha bir sürü şey. 😊 Hem de bütün hamileliğim boyunca yedim içtim. Bu bebeğim de de yiyorum 🤷🏻♀️
melekkkizim aslananne27 neden yemiyorsunuz anlamadım yiyin ya ne olacak Allah aşkına ben yedim maşallah gayette sağlıklı doğdu 8 aylık şu an
CeydaST aslananne27 çiğ şeyler yeme bir de sık yeme paketli gıdaları ara ara ölçülü ye bu önce senin sağlığın için gerekli. Sıkıntı olmaz inşallah ya hangi birinden kaçacaz
aslananne27 CeydaST yok canım çiğ ürünler yemem alkol sigara yok zaten cips hiç aklımda yoktu eşim kendine yolda gelirken almış yemiş az bişi pakette kalmış geldi koltuğun üstüne attı gitti kokusu burnuma geldi canım çekti 🤭🤣yedim valla bitti azdi zaten bu son birdaha yemem vicdan yaptım 🤭😅
leylannpembemontu Bütün hamileliğim şu lays mevsim yeşillikli cipsi yemekle geçti kafayı takmıştm 😂bebişim şu an 5 aylık
aslananne27 Kocamdaaakocammm evet canım yeni çıktım doktor muane etti bebek iyi dedi ama kesenın rahmin bi etrafı çok bulanık dedi yani bebeği bi taraftan net görüyorum diğer taraftan bakınca bulanık olduğu için gözükmüyor dedi fitil şeklinde pregestoran mı ne ısmını tam bilmiyorum öyle bi ilaç yazdı kendi doktoruna gidene kadar kullan dedi merak edip yazdığın için çok teşekkür ederim 🥰🌸
Kocamdaaakocammm aslananne27 Çok geçmiş olsun cnm sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸 çok dikkat et bir süre boyunca fazla iş yapmamaya bak progestan çok iyi düşük önleyici bende 3 tane düşük yaptım hepsininde kullandım ilk zamanlar sarhoş gibi yapıyor insanı bünye alışana kadar sonrasında düzene giriyor 😊