aslananne27
Çok geçmiş olsun cnm sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸 çok dikkat et bir süre boyunca fazla iş yapmamaya bak progestan çok iyi düşük önleyici bende 3 tane düşük yaptım hepsininde kullandım ilk zamanlar sarhoş gibi yapıyor insanı bünye alışana kadar sonrasında düzene giriyor 😊