aslananne27 9 haftalık hamileyim eşim cips almış kendine yola doritos az bişi içinde kalmış canım nasıl çekti yesem nolur ki😵🤭
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aslananne27 Aramızda 1 hafta var kız 😂 Ben olsam yerdim, hatta olsa da yesem 😋
ArvenMom aslananne27 daha önce yemiştim doktoruma söylemiştim bi seferlikten birşey olmaz canın çekmiş yemişsin her zaman yemediğin sürece sorun yok demişti
Mommyhann aslananne27 birkerelik olabilir 😂 benmde hamileliğimde canım cok cekmişti biraz yemiştim sonra kalanı çöpe attım vicdanım el vermedi ama zaten 10. Haftadan itibaren sürekli kustugum için hiçbişey yememiştim 😂
mavibahar1 aslananne27 midye, ahtapot, şarap, bira, cips, hamburger, kavanoz çikolata… Ve daha bir sürü şey. 😊 Hem de bütün hamileliğim boyunca yedim içtim. Bu bebeğim de de yiyorum 🤷🏻♀️
Eylul301023 aslananne27 ben hamileyken rahat 10 kere falan çiğköfte yemisimdir çünkü çok aşeriyordum 😂😂😂 uyku uyuyamıyordum yemeden bazen
ertoensar aslananne27 ben 9ay boyunca nerdeyse hergun çiğköfte yedim sudan daha çok aklıma geliyordu bebeğime çok şükür bişi olmadı onu yedim diye ama maalesef ben patladım hemoroid çıktı doğumda 😂
merve1309 Kocamdaaakocammm hhah valla bende yiyordum kola da içiyordum napim canim istiyodu çok şükür bebeğim sağlıklı 🙏🌼
Bebegimm1 aslananne27 ben her şeyi yiyorum sadece çiğ pişmemiş şeyleri yemiyorum kendimi ne hamileyken nede doğumdan sonra emzirirken kısmadım