eymento kimsenin çocuğuyla kıyaslama yapma kuzum. Her çocuğun gelişimi farklı. Benim oğlum 15.5 aylık 1 aydır emekliyor sıralıyor. Yeni yeni desteksiz durmaya çabalıyor mesela. Kelimeleri var baya. Çıkardıkları sesler de kelime sayılıyormuş mesela kediye euuww diyor 😂 saymadım kaç tane olduğunu da aklıma gelenler şunlar "anne, baba, babiş, annane, dede, nene, aydede, addiss (yıldız), euuww(kedi), hoohoo (köpek), u uuuu (horoz), gıtgıt(tavuk), gaa(kamyon), ditdit(araba), süü (otobüs), sü ya da duu(su), esshh(peltek söylüyor ekmek), akuku(yumurta ve ya domates), addisteee (patates), çiş, ciciii( bıcı Bıcı), ışş(ışık), cikcik(kuş), baybuışş(baykuş), ayyy(ayı), eayooo(ayran), ayoo(alo), dee dee(gel gel), çii(çiçek), mama, memoo(meme), gaadesss(kardeş), aadadis(arkadaş), dede(yenge, bebek, dede hepsine dede diyor), dui (bulut), vuuvuu (rüzgar), vüüüdee (süpürge), ahpopo(ahtapot), go(balık-deniz), yaşşeşş(yaşasın), vuuu(uçak), çuhçuh(tren), deddiss( zeytin), pıııpıı(pervane-tekerlek) aklıma bunlar geldi. Bazı şeyleri de anlatıyor da kelime ile değil mesela düşünce baaaa diyor ya da kakasını tuvalete tutuyorum farkettikçe yapınca düşüyor ya ona baaa diyor 😂 güneş e de aydede diyor