Benim oğlumda 18 aylık doktoru bı problem yok 1.5 yaş 3 yaş arası konuşma bekliyoruz 3 yasta konusmazsa yönlendirme yapıyoruz dedi. Sadece bilinçli araba ve bir diyor hadi hayır gel bunlarida söyler ama onlar tam bilinçli mi bilmiyorum arabalara aşık anne baba demiyor araba diyor tuhafımiza gidiyor. Parmaklarını sayıyor bir bir önünde ne varsa sayar. Elindeki seyleri bana gösteriyor birde bu ne ne renk söylüyorum hosuna gidiyor. Eşim çok konuşan biri değil çocuk beni baabasini görüyor kalabalık ailedeki çocuklar veya sesli evlerde daha çabuk açılır diye düşünüyorum