Kızlar merhaba 18 aylık bebeğim var. Bilinçsiz bir şekilde babababa dededede birde aiaiaiai diyor sadece sizin bebişlerde durum nasıl. Sizce acele mi ediyorum yoksa normal mi bu durum ? Doktorumuz gayet normal olduğunu söyledi ama sizden de fikir almak istedim 🥹 Hepinize hayırlı akşamlar bu arada 🥰