2,5 aylık hergün yıkayıp o şekilde uyutuyorum aslında bu rutini oluşturmak istememiştim ama isilik olduğu için mecbur oldu biraz öyle de devam edicem havalar serinlediği için salon cam pencere kapalı uzun kollu alt üst ya da tulum giydiriyorum hala daha ufacık kalın giydirmemde isilik oluyor