irtel havalar soğudukça daha az banyo yaptırın ve banyo yaptırma sürenizi çok kısa tutun. Suyunuz da aşırı sıcak olmasın yoksa egzaması çok azar. Üşütmeyecek ılıklıkta olmalı. Benim kızım da aylarca atopik dermatit idi, egzamaları çoktu, süt alerjisi vardı çünkü ben o şekilde dikkat ettim çok iyi geldi. Bir de banyo sonrası vücudunu tam kurulamadan su üzerinde iken hatta biraz, nemlendirmeyi unutmayınnn🩷 soğuk havalarda kuruluk artıyor yoksa kaşıntı yapar🥲 çok geçmiş olsunn