Sensen20 ley_la yazın hergun yıkıyorum kisinda 2 güne bir yikiyordum dogudayken 3 güne çıkardım aşırı soğuk biryer olduğu için ama zaten hergun yatağa girmeden önce el yüz boynunun altını yıkarım temiz pijamalarla yatiririm 🥰
ASnowflake ley_la göbek bağı düştüğünden beri 2 güne bir yıkıyorum kışın doğdu bi sorun olmamıştı halada öyle devam
elisa2705 ley_la Dogdugundan beri hergün yıkıyorum rutin oldu bizde artık uyku öncesi yıkanır 16 aylık
elisa2705 besteayaz Aaa ne alaka hahah😃 Doktorum bile hergün yıka dedi digerleri bahaneye girer hicbi bebek hergün yıkanıyor diye hasta olmaz aksine buharlı su burnu acar vs vs….
besteayaz elisa2705 neye ne alaka dediğinizi anlayamadım 😂benim mi kafam çalışmadı uykusuzluktan bi açıklar mısınız? Aynı görüşteyiz çünkü 😂
Birerkekannesi_ Goknazz çok geçmiş olsun. Ben biodermanın ürünlerini kullanıyorum. Krem olarak atoderm, şampuan olarak da atoderm intensive gel moussant kullanıyorum, ekstra da banyoda vücut yağı kullanıyorum o da atoderm huile de douche.
sencokbiliyon ley_la her akşam yıkıyorum. Ebeveyn banyosunu kullanıyorum orası küçük. Sıcak suyu küvete doldururken kapısını kapatıyorum. içerisi sıcacık oluyor. Oturma odasında da elektrikli soba açıyorum. Oyalanmadan hemen giydiriyorum.
Goknazz Birerkekannesi_ ablamdan kızına bioderma kullanırdı ben mustela aldım farkini araştırmışmıydınız?
Bebegim_28 ley_la kızım 4 yaşında gün aşırı yıkıyorum.bir gün yıkayıp bir gün yıkanıyor.aslında antalyada yaşıyoruz havalar güzel ama bu sene okula başladı sınıf devamlı klimalı falan olunca üşümesin diye bir gün boş bir gün dolu yapıyorum
Birerkekannesi_ Goknazz Mustela bebeğime iyi gelmedi egzamasını geçirmedi ondan doktor değiştirelim dedi öyle kullandım.
Maybe Birerkekannesi_ mustela bebeğime iyi gelmedi benimde egzamasınj falan geçirmemişti kendim kullanıyorum nemlendirici olara Egzamasına Ducray diye bir krem aldım o çok işe yaradı ona devam ediyorum
ozlemgunes40_ Birerkekannesi_ benimkinin yüzünde de var sürekli tekrarlıyor musttelanın kremini önerdi doktor siz bişey kullanıyor musunuz
Birerkekannesi_ ozlemgunes40_ ben Mustela kullandım 2-3 ay ama gram fayda etmedi biodermaya geçtim. Size iyi geldiyse onu kullanın valla o da güzel bence.
Damla_eflin ley_la Oğlum banyo yapmadan duramiyor. Her akşam banyo yaptırıyordum, bu aralar havalardan kaynaklı 2 günde bir yapıyorum.
reyhanmv ley_la ben hala hergün yıkıyorum doğduğundan beri 5 aylık oldu sıpam uykudan önce yıkamaya alıştırdım uyuması gerektiğini anlıyor artık.