ley_la Hiç bi zaman hergün yıkamadım doktorumuz çok sıcak olsa bile hergün yıkamayın dedi derinin üstündeki koruyucu tabaka kayboluyormuş yararlı bakterilerden oluşan. Yaz sıcaklarında 2 günde bir yıkıyordum ama 2. Gün şampuansız sadece suyla. Şimdi ise haftada 2 kere yıkıyorum yeterli oluyor çok terlemiyor zaten