zeynepsg evet egzama sıcak suyu sevmez çünkü, sıcağı sevmez, kalın giydirilmeyi sevmez, terlemeyi sevmez. Yazın kolay kışın dikkatli olmalısınız. Her zaman üşütmeyen pamuklu ince kumaşlar seçmelisiniz. Yünden kaçının mutlaka. Üşütmeyecek sıcaklıkta yıkayın ılık olsun suyu ve ortamı aşırı sıcak olmasın. Banyo süresini kısa tutun su vücudundaki nemi azaltmasın cildini kurutmasın. Her duşta şampuan kullanmayın 2 banyoda 2 kullanın mümkünse veya en önemli yerlerini yıkayın şampuanla mesela el ayak gibi. Duştan çıkar çıkmaz havlusuyla pat pat yapıp tampon yöntemi ile kurulayın cildini. Ardından daha üstünde nemi varken nemlendiricisini kullanın mutlaka bol bol. Bioderma atoderm kullanıyorum aşırı iyi geliyor. İlk aylar çok çektik bundan araştırmalarım, doktor tavsiyeleri ve tecrübelerime dayanarak söylüyorum:) şimdi 9,5 aylık hiçbir şey kalmadı hepsi geçti