ley_la ben her gün ya da gün aşırı yıkıyorum mutlaka ama bizim burda hava birden soğudu ve sıcaklık gece 8 dereceye kadar düşüyor o yüzden haftada 2 defa falan yıkarım zira hasta olur evimde çok soğuk yani ne kadar yakarsak yakalım alt kat cimri yakmıyor bizim ısımızla ısınıyormuş doğazgazdan hariç elektrikli soba yakıyorum ona rağmen biz bile üşüyoruz bebeği düşünemiyorum inanın kaç gündür bunu dert ediyorum biz neyse de bebek olunca sıkıntı oluyor kış mevsiminden nefret ediyorum