Evalina26 14 plus kullanıyorum memnunum ama 15 pro max geçmeyi düşünüyorum. Bence her zamana düşündüğünün üst modelini tercih et Apple öyle bir telefon ki yeni 16 çıkardı 11 e kadar tüm telefonları çöp etti. Bende şuan donma kasma oluyor iOS 18 işletim sistemi ama şarjdayken ısınmaya başladı , geçmişken iyi bir üst modelle geç maddiyatı bilmiyorum ama 14 yerine 15 olsun. Hiç olmazsa uzun süre telefon değiştirmezsin. Şarjın uzun süre gitmesi de pil yüzdesitle alakalı %100 14 plus kullan ila benim %88 pil seviyem uzun gitmiyor sabah dolu alıyorum akşam üzere 5 gibi bitmiş oluyor.