Evalina26
Benim ilk telefonum iPhoneydi size öyle söyliyim. iPhone 3s 😂 hiç başka telefon kullanmadım. Diğer telefon kameralarını bilmem o yüzden ama bi iPhone alınca vaz geçemiyorsunuz. İlk 15 pro aldığımda bana da kamerası kötü geldi 13 kullanıyordum, hatta dedim ki 13’ün kamerası daha iyiydi bu ne dedim ajsjsjs . Telefoncuya gittim kamera ayarlarını yapıverdi o zaman düzeldi şimdi çok güzel kaliteli video ve fotoğraf çekiyor 🫠💖