Huma_kus34 Evalina26 düz bızım ailede kullnana yok ama cogu kişide görüyorum memnun olmasalar tutulmazdı bence ıphone candır al gıtsın 😅
Evalina26 Huma_kus34 😂teşekkürler oyle yapicamm sanırım artıkk amma ayfonlar güzelde ve bataryada o kadar sokayet geliyorki insan o ladar para veripde üzülmesin istiyro
NariNariKiminYari Evalina26 14 pro büyük olan değil pro maxler büyük. 14 pro yine klasik boyutta sadece 3 kamerası var 🩷
cokbilmismom NariNariKiminYari 14 pro üretimi duruldu yazıyor ama almak mantıklı olur mu acaba bende 3 kameralı istiyorum 15 le ilgilide çok şikayet var ama karar veremedim bir türlü
NariNariKiminYari cokbilmismom pro ve pro maxlerde yeni model çıkınca üretim durduruluyor. Olan mağazalar varsa ordan alabiliyorsunuz sadece 🩷
Evalina26 SweetMom__ evet eşim bugün geldi Azerbaycanda yaşıyoruz biz 16 çıktı dedi şuan burda yok pro max var amma 16 düz yok o gelsin onu alalım dedi herhalde en iyisi zateb 16dır
rodsmama Evalina26 pro ve pro max arasinda sadece boyut farki var inanin. Pro max gercekten cok buyuk ben sevmedigim icin her zaman pro alirim. Su anda 14 pro kullaniyorum, memnunum
acemianne___ 1 ay önce duz 14 aldım memnunum şarjı bana 1 gün yetiyor kamerası güzel , çok büyük degil rahatsız etmiyor tavsiye ederim