barbiee_ ben oyleydim yaklaşık üç hafta önce. Şiddetli bir baş ağrısı ama böyle bi baş ağrısı ömrümde görmedim, iştahsızlık çünkü yerimden kalkcak halim yoktu, ateş titreme, halsizlik. Doktora gittim crp 113 cıktı aşırı aşırı yuksek yani augmentin verdi. Neyse aradan 3 gün geçti ben hala kalkamıyorum yerimden annem sağolsun hep ilgilendi. acile götürdüler akciğer filminde beyazlık gözüktü göğüs hastalıklarına git dediler bi gittim sonuç zatürre. Bence covid gecirirken ben baya zayifim bagisiklik iyice dustu kac gun bisey yiyemedim bas agrisindan cigerime indi zaturreye cevirdi. 3 haftadır antibiyotik kullanıyorum ikişer tane hemde gerisini sen düşün. Kullandigim ilâçlardan biri benimde macrol. Doktor öyle istedi çünkü. Cuma tekrar 3. Kontrole gidicem tekrar ciğer filmi isteyip bakcak çok şükür toparladım sayilir