barbiee_ doganil ay bende aynıyım ağzımda kötü bir tad burnumda kötü bir koku kokuyu da zaten bazen alıyorum
doganil barbiee_ eşimle ben hastaneye gitmedik ama kızımın kendi doktoru var hemen doktoruna götürdüm özellikle bu hastalıkta d vitamini çok önemliymiş düzenli kullanın dedi. Nasıl bir hastalıkmış yaa bıktık bitsin artık.
barbiee_ tugceo92 sağolasın canım❣️ inşallah hemen toparlanırsın yemene içmene dikkat et kokum da bi geleydi ya çok kötüyüm valla koku alamamak berbat bir şey
prensesinannesi41 barbiee_ canım dediklerin belirtiler bendede vardı benden bebeğime geçti normal grip sanıyordum kızım hastalanınca ateşlenince hastaneye gittik test yapdılar covid malesefki. Sağlıkocağındaki doktorda eltime maskesiz gelme korona çok arttı demiş
barbiee_ prensesinannesi41 çok geçmiş olsun canım benim. Oğlum atlattı da ben atlamadım daha kulaklarım falan duymuyor koku daha alamıyorum illet bir hastalıkmış valla gitmek bilmiyor
tugceo92 barbiee_ çok şükür toparladım canım cuma da kontrole gidicem yine bakalım ne diyecek. Koku alamamak cidden çok kötü birşey ya
barbiee_ tugceo92 aynen öyle iyi haberler alırsın inşallah bana da bronşit başlangıcı demişti nefes alamıyordum sende mi öyleydin
tugceo92 barbiee_ inşallah canım. Ilk başlarda bende de nefes darlığı oluyordu zatürre başlarında. Antibiyotik kullandıkça geçti çok şükür inşallah cigerdeki beyazlıklar da tamamen kaybolmuştur
barbiee_ tugceo92 çok şükür inşallah bende de geçer ya hafiften var hala augmentin kullanıyorum bide geniz akıntısı var ya
barbiee_ tugceo92 inşallah canım benim genzim de akıyordu 2 gündür de genzimi çekiyorum arada kan görüyorum biraz fazla çekince o beni korkuttu ya