barbiee_ ay ben geçen ay çok kötüydüm ateşler içinde yandım resmen. Bebeğimle tektim bir de. Çok ateşim vardı tir tir titriyordum. Bacaklarım gün boyu öyle sızlıyordu ki sanki romatizmam var gibi çok halsizdim vs 3. Gün geçti şükür. Ama ne garip ki semptomlar bi anda öğleden sonra çocuğu parka götürürken başladı. Bebeğime geçecek diye çok korktum da bir şey olmadı şükür. Doktor salgın dedi ama bilmiyorum nasıl bir salgın. Burun akıntısı vs yoktu ama bende.