Geçen hafta Salı başladı her yanım ağrıyordu eklemlerim ceketimi giyemedim resmen😭 bir yandan ateş grip halsizlik balgam ciğerlerimin başı hafif balgam ile dolmuş çok kötüyüm kızlar nedir bu covid yine mi çıktı ortaya antibiyotikte vermediler emzirdiğim için macrol verdi biri mahvetti midemi bıraktım sadece asıst içiyorum balgam sökücü