Golf Birkullanici evet sizinle.ortak yönümüz çok sanki bir posttan hatırlıyorum sizi 2.dogumlarimiz aynı zamanlardı ve ikimizinde 2 kizi var sanırım:)
Golf ceylan34 ya öyle demeyin hersey kafada bitiyor karar vermek önemli sizde deneyin bir hafta porsiyondan azlatsaniz bile kârdir. İnanın bende yemek yemeyi aşırı severim ama yapmamız lazım yoksa ilerde sağlık.sorunlarimiz artar kilolar iyice yapışır vs vs 😒
edaaksoy00 Golf inşallah bozmadan devam ederim aslında cok iradeliydim ni kere 70 kiloda 49mkiloya düştüm sonra 60 hamile kaldım 😀
ceylan34 Golf haklısın canım zaten hamileyim 2 öğün beslenmeye dikkat ediyorum geceleride acikirsam meyve yada salata tarzı şeyler yiyorum ama mideme sorsan neler yerim neler 6 aydır yediklerime dikkat ediyorum azar azar kilolarim gidiyor işte ama istediğim kiloya gelmem için 40 fırın yulaf yemem lazım dermişim 😀😂
Golf ceylan34 yaaa hamileymissiniz normal kilo o zaman ama tabi ne kadar az alırsak o kadar iyi Allah yardımcınız olsun ben hamileyken pilatws yaptım sekeri ve karbonhidrati kesmiştim sadece 6 kilo almistim doğumdan eve gelince o 6 kilo da gitmişti sizinde kolaylıkla geçer insallah
edaaksoy00 Golf ay inşallah ama hiç kızartma vebeyaz ekmek şeker tüketmedim 5 ay falan inşallah şimdide yaparım sabah ac karnına 2 kaşık yoğurt sade soda ve 1 cay kaşığı zencefil tozu katıp içiyordum
Golf edaaksoy00 yaparız inşallah hadi güvenelim kendimize. Bende bir tarif verdim onu da deneyin arada belki iyi gelir size de.
Golf Golf @Birkullanici @edaaksoy00 @ceylan34 @semademir kızlar bu arada diyetisyen sabah kalkınca bir bardak sıcak suyun içine bir tatlı kaşığı chia tohumu ve bir kaç damla limon ile içmemi söyledi organları vs temizliyormus bende yarın sabah başlayacağım insallah sizde belki biliyorsunuzdur ama bilmeyenler varsa diye yazmak istedim.
Golf Golf @edaaksoy00 @Birkullanici @ceylan34 @semademir kızlar ne durumdasınız ben sıkı şekilde yapiyor sayılırım:)
edaaksoy00 Golf buğün 8.gün tartıldım şuan 73.60 gram kac gündür doğru düzgün birşey yemiyorum bazen canım cok tatlı istiyor geceleri hemen gidip yatıyorum 😀
Birkullanici Golf ben bugün leslie yaptım, haftanın beş günü yapıcam inşallah 😊 dışarı çıkınca çok üzülüyorum, kıyafetlerim hep dar geliyor, geniş giyinince de hamile gibiyim 🥲
Golf Golf @edaaksoy00 @Birkullanici @ceylan34 @semademir @Bebelendik @zeynepyusufaslan kızlar ne durumdasınız ? Benim.bu hafta gayet iyi geçti tartilmasamda bakınca kendimde o değişimi bile görebiliyorum sanki sizde durumlar nasıl hergun mutlaka lesile de yapıyorum 20 dk bile olsa.
Golf edaaksoy00 kaçtınız 8 gün önce bende her gün tartışmayı bıraktım diyetisyende tartilicam sadece . İlk bir kaç gün baş ağrım oldu benimde ekmek vs hiç yemiyorum çünkü bende sürekli bisey içmeye çalışıyorum açlık hissedince soda kahve cay vs