Golf edaaksoy00 akşama corba çok ağır bir diyet değil mi ? Alışınca dayanılır ama bilemedim sağlıklı değil gibi.
Birkullanici Golf ben bugün leslie yaptım, haftanın beş günü yapıcam inşallah 😊 dışarı çıkınca çok üzülüyorum, kıyafetlerim hep dar geliyor, geniş giyinince de hamile gibiyim 🥲
Golf Birkullanici bende yapıyorum hergun. Ben de sizin gibiyim alışveriş yapamıyorum zayiflayacam diye hicbiseyim olmuyor neredeyse içimden yeni kıyafet almak bile gelmiyor
Bebelendik Golf ben de bugün başladimmm online diyetisyenle ilerliyorum leslie ile de destekliyorum güncel kilom 67 bakalım neler değişecek🤣
semademir Zor geliyor ama bakalım oğlum 5 aylık sadecebanne sütüyle besleniyor o yüzden acıkıyorum ama saat en geç 6 den sonra bir şey yemiyorum
zeynepyusufaslan Golf hayırlı olsun bol eksileriniz olsun 💝🌺ben de 3 haftadır diyetteyim 6 kilo verdim şükürler olsun inşallah hayalime ulaşırım
Golf zeynepyusufaslan ne güzel darısı başımıza olsun 😀 sizde mi diyetisyenle ilerliyorsunuz ya diyetiseynlerin hepsi liste verip mi yolluyor Ben sanırım diyetisyenlerden istediğim motivasyonu alamıyorum
zeynepyusufaslan semademir evet online başladım . Aynı zamanda bir gruba aldı diyetisyenim orada da öğünlerimizi paylaşıyoruz motive ediyor
zeynepyusufaslan Golf benim diyet ve diyetisyen geçmişim baya kalabalık😅 bir de yediğim zaman gerçekten eşimden bile fazla yerim ( ki eşim baya yapılı bir adamdır ) iradem biraz zayıf . liste veriyor ihtiyaca yönelik olduğundan aç kalmadan zayıflıyor insan o çok güzel oluyor . lsiteye uyamadığımda neyin yerine ne koyabilirim diye vs soruyorum sürekli iletişim halinde değiliz ama beni motive ediyor şükür
Golf edaaksoy00 evet düşersiniz ben yemeye çok düşkünüm bayılırdim herhalde bir de çok.mutsuz olurdum 😅
1oglananasi Ben de 13 Eylül’de başladm aralıklı oruca 83 ten 80.5 düştüm ama gitmiyo daha da gitsin istiyorum . Boyum 1.70
Golf 1oglananasi aralıklı orucu sadece saat olarak mı yapıyorsunuz yani yediğiniz şeylere dikkat etmiyor musunuz ?Maalesef bende eskisi gibi kolayca veremiyorum artik , kan değerlerinize bir baktırin isterseniz.
sena1111 Golf diyet mi yapıyorsunuz nasıl ilerliyorsunuz benimde vermem gereken 10 12 kilo var daha yeni kırkım çıktı 😂
Golf sena1111 evet diyet yapıyorum hemde aralıklı oruc gibi kahvaltı 11 de işte klasik 2 haşlanmış yumurta zeytin peynir yeşillik, 2 tane ara öğün var ama öğleden sonra benim tempolu oluyor fırsatım olmuyor sadece içersem bir kahve ve yanında 2 hurma tabii çiğ kuruywmis vs de olur akşam yemegimde en geç 6 da Haftalık program verdi diyetisyen işte haftanın 3 günü et 3 gün sebze 1 2 günde baklagil ama.acikcasi porsiyonlar çok az 4 5 kaşık yazıyor emzirdigim için ben bir tabak yiyorum salata ile ekmek hic yemiyorum olursa pilav. Ama istediğim şekilde gitmiyor yine de sanki. Birde akşamları lesile yapıyorum hergun 20 dk ile başladım
Golf sena1111 ama sizin için çok.erken değil mi bir 6.ayi bekleyin isterseniz diyetisyen ilk hamileliğimde bana öyle demişti. Bebeğiniz hayırlı olsun bu arada güzel günlerini görün insallah hep 🙂
1oglananasi Golf Hem saat hem de sağlıklı besleniyorum. Paketli asitlı gıda tüketmiyorum. İnşallah yarın gidip bi test yaptırıcam.