merveslamn ilk gunler uyumamasi cok normal, ayni anlattiklarinizi birebir kendim yasadim, diğer arkadaslarim da yasadi, sizin gibi ben de kendime kizdim ama goreceksiniz ki memesiz uyuyunca cocugunuz uykuya nasil doyacak, gun icinde mutlu, huzurlu bir bebis olacak, iyi ki yaptım, yaptik birlikte basardik deyip mutlu olacaksiniz. Kendinizi uzmeyin nolur, bir sir vereyim bu meme uyku isi asla bitmiyor birakmazsaniz 2 yasina kadar emzirdiginizi varsayarsak 2 yasina kadar da gece emmesi olacak ve 2 yasina gelince o aglama o inat suankinden daha zor bir hal alacak sizin icin. Bebeklerin, cocuklarin gece beslenmesinden ve zararlarindan bahsetmiyorum bile. Ama simdi sanslisiniz bebeginiz 2 yasina kadar bu sekilde surekli uykuya donmek icin meme aramadan guzelce uyuyacak. Her sey hem sizin hem bebeginiz icin guzel olacak yani gercekten emin olun. Bir sey sormak isterseniz mutlaka yazin, cevaplarim ben yine gun icinde bakiyorum arada sirada buralara, kolay gelsin 🥰🌸