112canan112 Sila_yalur bariyer korusun pişik olmasın istiyorsanız her kaka sonrası ılık suyla poposunu yıkandıktan sonra tamamen kuru cildine sudokrem, Bepanthol baby vs sürebilirsiniz.. pişik olduktan sonra ise hametan, hamazinc krem kullanabilirsiniz.. 🌼😇
melekkuzeyy Sila_yalur doğduğunda temiz içerikli olsun diye mustela almıştım ama ara ara pişik yaptı ve sivilceye benzer şeyler çıkıyordu iki haftadır sudocrem kullanıyorum o sivilce gibi olan şeyler ve kızarıklığı gitti. Bezini hiç değiştirmedim molfix kullanıyorum
Mbugra Sekiz aydır mustela kullanıyorum memnunum ama son bir kaç aydır mantar denilen şeyden çıkıyor sebebi ne bilmiyorum doktor krem yazdı ama sürekli çıkıyorsa cildiyeye götür dedi bakacaz duruma göre
emirtalhacan Sila_yalur ıslak mendil ile siliyorsaniz iyice yıkayıp kullanin ve bir temiz bezle poposunu kurutun sonra sudocrem kullanın bana ve bebeğime dua edin bide hakiki zeytinyağı oda çok iyi geliyor
hiramhamzam Hametan krem iki çocuğuma da onu kullandım hala kullanıyorum doktora yazdırıyorum fiyatı da çok makul etkisi muhteşem
plankton Sila_yalur geçmeyen ve tekrarlayan yara gibi görünen pişiği desitin mor renkli olan geçirdi. Sürekli kullanmıyorum ama pişik kızarıklığı başladığı anda buna geçiyoruz ve hemen iyileşiyor. Fiyatı pahalı ama el altında olması güven veriyor.
[silindi] elisa2705 yaaa iyi gelmesine sevindim. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için. İnşallah pişik konusunda sıkıntı yaşamam