bebekhemsiresianne Sila_yalur kantaron yağı öneriyorum gece 6 7 saat açamıyorum altını çünkü babası işe gidecek diye uyanmasını istemiyorum çünkü alt açmak bizde çığlık kıyamet. Ama kantaron yağını sürüyorum bi yatırıyorum ne bi kızarıklık ne bi tahriş asla hem doğal zeytinyağından yapılıyor hemde cildi besliyor. Evde bepanthol mustela ne ararsan var ama hiç kullanmıyorum
segah06 Sila_yalur kızımın kanlı pisigi olurdu. Kullanmadığım krem kalmadi bephantol, mustela, sudocrem, kantaron yağı, Sebamed … Tek çare penaten kremde buldum. Siddetle tavsiye ediyorum
ilaymeva52 Sila_yalur 9 aylık kızım ilk defa şu sıralar pişik oldu. Doktorumuz hametan ve travazol yazdı. Ama travozolu 1 hafta kullan dedi. Geçirdi şükür.
D_deniz besteayaz ahhh ek gıdaya başlayalı kakayı 5dk farketmesem öyle pişik oluyor kı. Ne yapacağımı şaşırdım. Karıştırarak iyice beyaz olana kadar geldim. Şimdi zaten hametan bitti. Sadece mustela ile önlem alıyorum. Ama kaka kaynaklı pişik olursa Sudokrem hariç bşy yaramıyor. Çare bulamıyorum. Hep yıkarım. Pamuk….. Islak mendile ihtiyaç duysam bile yıkayıp kullanırım. Pişik başa bela
gurbetcianne01 Sila_yalur Adanada yaşayanlara söyleyim ben Büyüksaatte bir büfe var el yapımı pişik kremi satıyor içinde galiba kuyruk yağı vs var ama pişik yere sür bağla bezi bir daha ki açmaya geçmiş oluyor o kadar iyi ki anlatamam ben kendim içinde kullanmıştım resmen sürdüğünüz yeri buz koymuş gibi serinletip rahatlatıyor alın aldırın 😎
ngold Sila_yalur Mustela , bepanthol bir krem daha kullandım suan hatırlayamadım adını hepsi kızımda pişik yaptı biolane kullanıyorum diğer kremlerin yaptığı pişiği de bir kez sürmemle geçirdi çok memnunum