Sudokrem diyen çok olmuş içeriği hiç iyi değil bepanthen de çok iyi değil ben mustela kullanıyorum diğerlerine göre daha iyi diye.
Bir de pişik önleyici kremler olmasın diye sürülür aslında tedavi edici değil. Hametan mantıklı bi tercih, cilt yenileme özelliği var ama ilaç sonuçta bebeğe olur mu bilemedim. Bir de ilaç niteliği taşıyan şeyler doktor önerisiyle sürelim bence canım anneler. Ellerimiz kirliyken de alt değiştirme ve krem sürme yapmayalım. S. auerus bakterisi insan elinden bulaş olur ellerimizi iyi yıkamaz isek çocuklarımızın popişleri kötü olabilir ❤️