tulaylay Sila_yalur Her alt açma sonrası kurularım ve bepanthol sürerim pişik oluşmasın diye bu. Ama pişikse önce yıkar kurular en son sudokrem sürerim. İyileşir hemen
funda94 Sila_yalur Her kaka sonrası bezi değiştirmeniz büyük etken. Kuru tutun o bölgeyi. Bez büyük bir etken. Prima da küçük hava delikleri var kakanın asidini alt tabakaya çekiyor posası bezde kalıyor. Diğer bezlerde hava kanalı olmadığı için pişik yapıyor aslında. Eğer az bi kaka yaparsa da hemen değiştirmiyorum kuru pamuk koyuyorum diğer kakaya kadar idare ediyor.
funda94 Sila_yalur Islak mendil kullanmayın. Nemli pamukla bastırmadan silin mümkünse yıkayın. İnsallah iyi gelir bu söylediklerim sağlıkla sevgiyle kalın
slnpkmm funda94 nasıl yıkayabilirim onu düşünüyorum sadece popoyu her bez değişiminde nasıl olucak yani yapan varsa bir aydınlatsın nasıl tutuyorsunuz nerde yıkıyorsunuz
D_deniz Sila_yalur mustela iyi önlem olarak. İnce tabaka sürülüyor. Ama ek gıdaya geçtik geçeli kaka kaynaklı hemen farketmez isek bi kızarıyor ki sorma sudocrem hametan mustela katıstırıp sürüyorum
besteayaz D_deniz çok karıştırmanızı önermem tek bir krem ile ilerlemeniz daha sağlıklı doktora sordunuz mu?
mevomevo Sila_yalur mustela bariyer krem yaklaşık 7 aydır kullanıyorum hiç pişik olmadı bebeğim tavsiye ederim
zeynepyusufaslan Sila_yalur bepanthol ve derinex. Her an kullanmıyorum içerikleri de temiz bildiğim kadarıyla . Anında geçiriyor pişiği
tugba_35 Sila_yalur Sudocrem çok tavsiyemdir hem minicik kutusu uzun süreli kullanılıyor hem de pişik önlüyor
hilalakin1806 Sila_yalur kullandığımız bezden kaynaklımı bilmiyorum ama Dalin ve sudocrem kullanıyorum baya kötü olmuştu Bepanthol sürünce geçti
Mige1 Desitin kullanıyorum doğduğu andan itibaren. Hafif kızarıklık gördüğüm an sürüyorum hemen iyileştiriyor
yoruknazar Sila_yalur sudocrem hiç güzel değil aksine oğlumu çok pişik yaptı ablama verdim yiğenimi de aynı şekilde pişirdi ben ebebekten nıvea alıyorum hem kıvamı güzel nemli bırakıyor hemde pişik varsa geçiyor
Esmprsege Sila_yalur bepantol kullandık şimdiye kadar hep yorumlarda okuyordum Arko krem önerilerini denedim ve 1 aydır Arko krem kullanıyorum 0 pişik bepantoldede hiç pişik olmamıştı Arko kremdede hiç olmadı biraz alt bakımının sıklığıyla alakası var bu pişik olayının düzenli alt değişimi yapmak kakasını yapar yapmaz almak güzel temizlemek ve güzelce kurulamak çok önemli sonrasında hangi kremi kullanırsan fayda görüyorsun gibi me geliyor
zeynepp0116 Sila_yalur hamazinc krem o kadar güzel ki kızımın her yeri pismisti çok kısa bir sürede hiçbir şey bırakmadı tertemiz yaptı
okyanusolmak2 Sila_yalur sudokremin içeriği iyi değil diye biliyorum. Mustela kullanıyorum. İlk cocugumda da mustela kullanmıştım
gurdapn Zdrave bulgar pişik kremi akşam sürünce sabah yok oluyor tek kullanımda küçük kutu ama bir kutusu 1 yıl kullanılıyor yoğun bi krem , kızım 6 yaşında hala en ufak bir kızarıklıkta kullanıyoruz çok memnunum