Benvekizim
Manuel araba kullanmak zorunda kalabilirsiniz.
Atıyorum, bir tanıdığınızın arabası manuel. Rahatsızlandı diyelim. Sizinde arabanız yanınızda değil. Araba sürmeyi biliyorsunuz ama manueli kullanmaya yetkiniz yok? Ne kadar saçma. Almışken manuel alın, ikisinide kullanma yetkiniz olur en azından.