Mommyhann byzyldz emin olun acil durumda o panikle kullanırsınız zaten direksiyon dersi 14 saat yada 16 saat yanlış hatırlamıtoesam alıyosunuz ve aklınıDa kalıyor şuan 6 sene oldu egliyetmi alalı aktif kullanıcı değilim ama oturdugum an arabanın başına herşeyi hatırlıyorum unutmadım hiçbişeyi
byzyldz Mommyhann emin olun öyle acil durumda zaten bilmediğiniz bir şeyi o panikle daha berbat hale getirirsiniz öyle durumlarda kurtarıcı taksi çevremde de gördüğüm şekil söylüyorum daha hiç denk gelmedim kullanabilene
Metemommy Benvekizim bir kaç ay önce ehliyete yazıldım otomatik alıcam çünkü kendi arabamız otomatik babamın arabası otomatik pişman olacağımı sanmıyorum. Kolayı varken neden manuel alayım küçümseyen küçümsesin
MiJang Benvekizim benzer durumda ikilemde kalmıştım bir büyük sözü dinledim. misal acil bir durum oldu kendi aracın da o an uygun değil komşunun aracını kullanmak zorundasın ama o manuel ve bu sebebten acil işine yetişemedin? Manuel al otomatik kullan küçücük bir engelin büyük hataya yol açmasın sonradan ah vah yapma “”
tineanigra Benvekizim küçümsenecek bir durum yok. Benim aracım da otomatik ama ben yine de manuel aldım çünkü manuel alınca her ikisini de kullanılabiliyorsunuz ama otomatik alırsanız manuel araçla trafiğe çıkamazsınız.
One-life Benvekizim biçok araba markası artık manuel araba üretmiyo ve toptancıllar satış firmaları otomatik araç çıkarıyor gerek yok bence. Ben ehliyeti alalı çok oluyo manuel aldım ama etrafta yeni alıcaklara otomatik yeterli diyorum bi çok insan zor geçiyolar sınavı zaten.
denizalismom Benvekizim tercih sizin ama acil bişey olduğunda ben manuel kullanamıyorum diyeceksiniz 🌸
GezginPaNDa Benvekizim daha önceden araba kullanmayı bilmiyorsanız direkt otomatik alınmalı , hiç uğraşmayın . Bugün ehliyet sınavında komisyon başkanıydım sınavdan Geçemeyen bayanların ağlaması vs . Strese ne gerek var, miss gibi otomatik helal geç
Alerjikrinit Benvekizim bence almışken manuel al tabiki. Çünkü onu kullanınca otomatik zaten kullanıyorsun. Bir de her zaman ne olursa olsun manuel bilmek iyidir bence. Otomatik ehliyetiyle manuel arabayla trafiğe çıkamazsınız. Hayat bu yani belki bir gün manuele mecbur kalırsınız
birbebekle Benvekizim bu konuyla ilgili çok fazla ya Manuel’e ihtiyacın olursa gibi söylemler var ancak evinizde otomatik araç varsa veya hali hazırda otomatik araç alacaksanız otomatik ehliyet alın. İnanın zaten otomatiğe alışan hiç kimse çok nadiren manuel alır. Benim aracım manueldi manuel aldım. Manuel için tekrar eğitim alıp sınava girersiniz zaten trafik hakimiyetiniz olacağı için çok zorlanmazsınızda. Vites vs önemli değil aracı tanımak ve trafikte doğru hareket edebilmek önemli
Alerjikrinit birbebekle aşkım tamam da hayat bu diyelim manuele geçmek zorunda kaldı. O otomatik ehliyet çöp o zaman. Trafiğe bile cıkamaz onunla
sydaglsen Benvekizim manuel ehliyet aldım ama şu an manuel araba kullanamam çünkü unuttum 😄 gereksiz bence manuel almak şu an eğer otomatik araç alacaksanız ve bundan sonrada otomatik kullanırım diye düşünüyosanız. Zor bi sistem kesinlikle sonradan öğrenince ve devamlı bi kullanım olmayınca unutuluyor.
birbebekle Alerjikrinit orda belirtmişim çok nadirdir Manuel’e dönmek zorunda olan. Ki evde otomatik varken hiiiç gerek yok. Devir teknoloji devri hybrid araçların otomatik parkların kapıştırıldığı ortamda manuel araç güzellemesi yapmak oldukça saçmalık artık. Bugün oturduğum sitede manuel araç 50 de 10 taneyi bile geçmiyorken
birbebekle hayatmavii16 ne alakası var şoförlükle hanımefendi. Bugün otobüsler dahi otomatik ne yani şoför değiller mi. Ayrıca biz şoför de değiliz sürücüyüz nasıl sürdüğümüzün bi anlamı yok ordan oraya gidelim yeter. Otomatik araçları bu kadar küçümsemek gerçekten şov artık 😂 manuel araç güzellemesi yapanlar lütfen hidrolik direksiyonda kullanmasınlar 🙏🏻