Benvekizim korkmadan kullanman için rahat bir ay kurstan sonra manuel arabayla trafiğe çıkıp pratik yapman lazım eğer böyle bir şey yapmayacaksan manuelle hiç uğraşma çünkü bu yazan arkadaşların dediği gibi ehliyetim manuel araba da lazım oldu hadi süreyim denilebilcek bir şey değil kaldı ki her arabanın debriyaj sistemi kendince farklılık gösterir kurstaki öğreneceğiniz arabayla hayatta karşılacağınız araba yine aynı olmayacak