Bebeklerde kan damlasıns 4. Ayda başlanıyormuş ancak 9.. u aya kadar değerlere bakılmaksızın sadece önlem amaçlı kullanılıyormuş
Bende kullanmaya başladığımda bebeğime ağır gelmişti ve kakasında kan gözlemlemiştik o nedenle bizde kullanmadık şu anda 5 aylık 6.ayda tahlil bakılıp ona göre ilerlenecek.