badezerya biz de kullanmadık, sağlık ocağının verdiği veya dediği hiçbir şeye aldırış etmedik. Allahın emri gibi sanki her çocuk aynıymış gibi saçma sapan takviyeleri dayatıyorlar, çocukların yetersiz beslendiği yerlerde önerilen şeyleri sağlık bakanlığı liste yapıp gönderiyor bunlar da herkese yok d vitamini yok demir takviyesi. Çocuk anne sütü içiyorsa veya mama içiyorsa, 6. Aydan itibaren de ek gıdayı yeterli düzeyde alıyorsa neden takviye kullansın? Dr unuz helal olsun ki doğru söylemiş- diğerlerinin aksine