Benim doktorumda kesti doğru Bi kararla tabiki aile hekimleri 4.aya girer girmez ezbere hemen başlatıyor bunu Bi kere kaldırmalı kazim her çocuk aynı değil ben 2 gün kullandım kaka da kan başladı hemen kestim ve doktorumuza gittik belki ihtiyacı yoktur kana bakalım dedi hemen ve gayet çok şükür demir depoları dolu dolu gayet iyi gerek yok kullanmaya 2 ay sonra tekrar bakılacak yani demem o ki kafanıza göre her vitamini kullanmayın…..