tombalak ben ilk baş ağrısı hissettim hayatımda başım ağırmaz böyle kafamın arkasında be yanlarında ama çok farklı bir ağrı sanki biri balyozla vurmuş gibi ve dayanılacak gibi değildi dayanamıyordm evde herkese diyordum bişey yokturfalan diyorlardı sonra 3,4 gün böylr ağrı çektim ilk gözüm seğirmeye başladı istemsizce sonra namaz kılıyordum tam ayakta dua okutkrn dudağımın uyuştuğunu farkettim daha durmadım o akşam acile gittik doktor bir ilaç verdi serum takıl gel bakalım ağrın devam edecek mi dedi birde bişeyşer ye dedi ben de yedim ama dilim faln da uyuşuk tat alamıyorum sonra bir gittim doltorun yanına orada oldu tamamen gülümse dedi bir güldüm ağzım sola kaymış. Bir tarafım güçsüzleşti ağzımı tam kapatamıyordum yamulduğu için sonra işte kortizon verdiler 10 gün kullandım göze kbbye fizik tedaviye birde nörolojiye ekstradan muayene oldum bir sıkıntı çıkmasın diye yönlendirdiler . 1,5 ayda falan geçti ama en zor göz geçmişti benim epey zaman tam eski haline toparlamadı hatta ara ara seğirip tekrarlar gibi oluyordu. Ben aşırı stresli bir gün geçirmiştim çok sinirlenmiştim o gün oldu ne olduysa