tombalak Ben de geçirmiştim. Benimki sağ taraflı komple vücut dahil bir felçti. Profilimde bununla ilgili bir post da var. Son yorumlarda başka birine uzun uzun da anlattım isterseniz bir göz atın 😊 onun dışında nörolojiye görünmüşsünüz, çok şükür nörolojik değil. Kortizon kullandınız mı ? Göz damlası da bu süreçte mutlaka kullanın. Göz kuruluğu yaşayabilir. Geçici bir durum, korkulacak hiçbir şey yok. YouTube da yüz için egzersizler var onları da evde yapabilirsiniz. Fizik tedaviye giderseniz zaten onlar da egzersiz veriyorlar daha etkili oluyor. Sakız önerisi veren çok kişi oluyor, dinlemeyin. Kasların yanlış yerleşmesine sebebiyet veriyormuş. Doğal akışında yalnızca masajla açılmasına destek olun. Çok geçmiş olsun, üzülmeyin geçici❤️