tombalak Kızlar eşim yüz felci geçirdi sağ tarafı sadece. Aranızda yaşayan ve ya yakınının başına gelen var mı doktor geçici dedi ama ne zaman geçer süreç nasıl yardımcı olur musunuz bilenler
Ftet tombalak benim kardeşimde geçirdi ilaçlarla 1 haftada toparladı b12 eksikliği rüzgar ve stresten oluyor dedi
sekerszkahve tombalak canım geçmiş olsun abim ve ablam geçirdi biraz uzun sürebiliyor sürse dahi korkmayın stres olmayın sürekli sakız çiğnesin yüzüne masaj yapsın sıcak havlularla kompres yapsın tez zamanda iyileşir inşallah
Ipekaslankus34 tombalak bir yakınım geçirmişti yüz felci . Sakız çiğnemesini söylemişti doktoru . Devamlı sakız çiğnerdi yüzünde ki kaslar oynasın bi nevi fizik tedavi gibi sakız çiğnemesini tavsiye ederim geçmiş olsun rabbim şifa versin eşinize 🙏🏻
tombalak Ftet çok geçmiş olsun erken toparlamasına çok sevindim inşallah bizimde öyle olur bazı yerlerde 6 ayı bulabiliyor diye okuyunca endişelendik doğrusu
tombalak sekerszkahve melekxs1 Ipekaslankus34 Cangul 153s34 Hepinize çok teşekkür ederim hanımlar sağolun yorumlarınız için içime su serpildi bizimde inşallah kısa sürede düzelir bizde şuan kortizon ve antibiyotik bir sürü ilaç kullanıyoruz egzersiz masaj sakız hepsini yapıyoruz pazartesi de fizik tedavisine başlayacak 15 gün sürecekmiş inşallahhhh 15 günün sonunda düzelmeye başlar bazı yerlerde 6 ay yazdığını görünce endişelendim çok zor onu böyle görmek bizi çok üzülüyor kızım falan korkuyor taklidini yapıyor eşimin üzüldüğünü görünce bende üzülüyorum dualarınıza talibiz çabuk toparlarız inşallah 🤲🏾❤️
Simaymavi Merhaba ben 32 haftalik hamileyken geçirmiştim,fizik tedavi ve kortizonla atlattım ,bol bol sakız çiğneme balon şişirme yüz mimiklerini oynatma pipetle su içme ıslık çalmak gibi egzersizleri yapsın sürekli iyi geliyo
153s34 tombalak esimde olmstu gecenlerde. Doktora gtti antibiyotik vs verdi. Kortizonlu ilac vermsti bide. 10 gunu flan bulmstu gecmesi. Evet bsey olmuyor genelde ama dkkatli olmak da fayda var tabiki. Sakiz cigneyebilir.
153s34 tombalak korkmayn gecer inşaallah yaa. Esimde korkmstu ilk basta yalan yok ama gecti gitti. Ayrica blmiyorum ne kadar inanirsinz ama bir hocaya da gidin isterseniz. Okusun esinizi.
yavuzaslan tombalak ben geçirdim ilaçları çok düzenli kullanım ve yüz egzersizi yapsın mutlaka 1 haftadan sonra düzelmeye başladı
tombalak yavuzaslan oh maşallah çok sevindim inşallah bizde de öyle olur umut oldunuz valla hepiniz sağolun 😍
yavuzaslan tombalak çok geçmiş olsun Allah şifa versin. Doktor tekrarlayabilir dedi bana soğukta vs dikkat et dedi bilginiz olsun.
tombalak yavuzaslan kalıcı bir hasar kalmadı dimi sizde %10 az bi ihtimal olsa da bazı kişilerde olabiliyor dedi doktor inşallah bizde olmaz
tombalak 153s34 kaç gün sonra hissetmeye başladı eşiniz. Bugün ilaçları kullanalı 3. Günümüz henüz bir düzelme yok eşim çok karamsarlığa kapılıyor ne kadar moral versem de. Bir de hasar falan kalmadı dimi eşinizde
153s34 tombalak yok yok cok sukur. Esim bir de kaaaac sene once boyle olmus ki o daha betermis agzm bildigin kaymisti demsti bana. Su icemiyordum dokuluyordu boyle yandan dedi. Valla yalan olmasn 1 hfta -10gun snra azalmaya baslamsti sanki. Benm pek aklmda kalmaz boyle sureler flan, esim gelnce ona sorarm inşaallah
tombalak 153s34 çok teşekkür ederim canım size de çok geçmiş olsun inşallah bu son olur daha da tekrarlamaz fizik tedavi gördü mü peki eşiniz yoksa kendi kendine mi geçti
tombalak yavuzaslan oh maşallah ne güzel birdaha olmaz inşallah fizik tedavi görmüş müydünüz peki yoksa kendi kendine mi geçti