avokadoluomlet35 canim sana iyi seyler soyleyip icini rahatlatmak cok isterdim ama 7 ay gaz sorunu cektim 3 gun sonra 11 aylik olcak saat basi uyaniyo,oyun oynamiyo iki dk ya sıkılıyo yanina oturup oynatiyorum ama dönüp dönüp tepeme cikiyo yani ne mizildanmasina cozum bulabildim ne uykusuna ama 6 aylikken biraz biraz oynamaya baslayin biraz daha iyi oluyo az da olsa oyalaniyo yani
Gaz ilaclari bize fayda etmedi ama nurse harveysin surup olani biraz iyiydi ama 5 aylikken almistim elimdeki bitince almadim artik buyudu ztn diye,sizinki kucukmus denemediyseniz bi deneyin bakalim belki fayda eder
Ama her bebek ayni olcak diye bi sey yok inşallah sizinki bizimki gibi mizmiz olmaz hemencik duzene girer inşallah 🙏🙏
Bide kafasini rahat kaldirip cevirebiliyosa yuz ustu yatirmayi deneyin ama gunduzleri basindayken gozlemleyip oyle deneyin
Benimki 3 aylikken 3 hafta yuz ustu yatti rahat ediyodu hem gaz cikariyodu hem biraz daha uzun uyuyodu ama sonra bi anda yuz ustu yatmak istemedi😕