Seni sadece bebeği doğduğu dünden beri sürekli ağlayan ve uyumayanlar anlar. Benim bebeğim 8 buçuk aylık oldu. Hâlâ uyku problemi var. Ben çareyi duvardan duvara salıncak kurmakla buldum. Tabii ne kadar çare orası tartışılır ama öyle böyle uyuyor bebeğim. Salıncakta uyutuyorum. Ve gidil gelip sallıyorum uyanana kadar. Sallanması durunca uyanıyor. Gerçi durmasa da uyanıyor ama sallanır bi halde olduğu için uykuya daha kolay dönüyor. Tamamen deliksiz uyumuyor ama geri uykuya dönüyor en azından. Çok yoruluyorum. Ama bebeğim sürekli uykusuzluktan ağlamıyor hiç değilse. Bu arada yukarıda rutin oluşturun yazan arkadaşlar olmuş. Öyle her bebeğe rutin oluşturamıyorsunuz maalesef. Uyku eğitimi falan kâr etmiyor. Doktor bana en sonunda böyle kabullenmelisin, bazı bebekler böyle oluyor dedi. Ha anasona gelince bence sakın kullanma, beyni uyuşturuyor gibi bir şey. El kadar yavrulara gerek yok böyle bir şey vermeye. Allah hepimize sabır ve kolaylık versin