utkummm Papatya da deneyebilirsiniz. Çay kaşığı ile veriyordum bende 4-5 aylıkken. Ama sorunun kökünü bulmak lazım. Benim oğlum da kolik ve gazlı bir bebekti. Uyumaması ağlaması durmaması hep gazdanmış. Ne zaman ki 5 aylık oldu kendi kendine dönmeye hareket etmeye başladı, sorunlarımız yavaş yavaş bitti. Şimdi çok şükür bir problemimiz kalmadı. Ama o zamanlar papatya verdiğimde rahatlıyordu. Karnına sıcak havlu koyuyordum. Yine de doktorunuza danışın tabi 🌸