LÜTFEN DUYAR KASACAKLAR GELMESIN.Tabiki herkesin yorum yapmaya hakki var ama kirmadan saygi cercevesinde yapalim lutfen
Cok dusundum vermek istemiyodum ama 7 ay 23 gunluk olduk hala en uzun bi saat uyuyo her yolu denedim naptiysam uzun uyumuyo anason kullanan oldu mu faydasini goren yada zararini goren falan oldu mu
Guzel uyumadigi icin hep aglayip duruyo uykusunu alsa belki kendine gelicek yavrum en guzel zamanlarinda sabahtan aksama kadar agliyo,hic daha aglamadan uyandigi olmadi cok uzuluyorum😔