klnkaysnr selamlar, 24 aylık olduk normalde gündüz uykumuz 2-3 saat aralığında olurdu. Gece sabaha kadar deliksiz uyurduk. 3 hafta önce gribal enfksiyon geçirdik burun tıkanıklığı oldu ve gece gündüz uykularımız sekteye uğramaya başladı burnu tıkandığı için. Son 1,5 haftadır gündüz uyutuyorum 30-45 dk arasında uyanıp sanki dayak yemiş gibi uyanıyor. Gece de keza aynı şekilde. 3 gün önce düzelmişti 2 gün üst üste deliksiz uyudu ama dün bi anda ateşlendi 38.1 lere ilaç verdim uyuttum ara ara kontrol ettim yine başladı ağlayarak uyanmaya ama sanki yani dövüyorlar çocuğu bir anda fırlıyor yataktan ayakta avaz avaz ağlıyor. Diş mi diye kontrol ediyorum 2. Azılarımız çıkacak ama elime bir kabarıklık gelmiyor. Uyku terörü olma ihtimali var mı? Birde normalde yatağına bırakıp çıkardım artık beklememi istiyor uyuyana kadar uyanınca da beni görmeden yatmıyor geri. Resmen perişanım uykusuzluktan sizce uyku terörü mü ne kadar sürer yada hafifletmek için ne yapmalıyım öneriniz var mı?